.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلس كشش انجام يك استيضاح ديگر را ندارد
نماينده بابل با اشاره به اينكه قبلا" بيش از 80 نفر از نمايندگان طرح استيضاح علي احمدي را مطرح كرده بودند، اظهار داشت: نمايندگان در اين زمينه با هم به توافق هاي رسيده بودند و خواسته هايشان عمدتا در جهت منافع كلان نظام تعليم و تربيت بود...

عضو كمسيون آموزش و تحقيقات مجلس درباره استيضاح وزيرآموزش وپرورش گفت: هم افكار عمومي و هم مجلس كشش استيضاح ديگري را ندارند.
علي كريمي فيروزجايي نماينده بابل در مجلس در گفتگو با خبرنگار «توانا» با اشاره به اينكه قبلا" بيش از 80 نفر از نمايندگان طرح استيضاح علي احمدي را مطرح كرده بودند، اظهار داشت: نمايندگان در اين زمينه با هم به توافق هاي رسيده بودند و خواسته هايشان عمدتا در جهت منافع كلان نظام تعليم و تربيت بود.
وي افزود: در حال حاضر مساله برآورده شدن دغدغه دلسوزان تعليم و تربيت اعم از نمايندگان، مردم و فرهنگيان است تا وزير آموزش و پرورش حركت هاي جدي تري را انجام دهد.
كريمي فيروزجايي در عين حال تاكيد كرد: با توجه به شرايط كشور ، كشش و آمادگي لازم براي انجام يك استيضاح جديد در مجلس وجود ندارد.
وي در ادامه گفت: احتمالا" نمايندگان، وزير را به مجلس دعوت مي كنند تا وي در جهت تحقق خواست هاي فرهنگيان و مردم عمل كند در نهايت اگر متقاعد نشوند ممكن است از اهرم هاي ديگر استفاده كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آبان 1387
نمایندگان محترم مجلس هفتم و هشتم ، مگر شعار معیشت و رفاه نمی دادید و توسعه سیاسی مجلس ششم را که باعث تنش زدایی خارجی شده بود قبول نداشتید ؟! ......تورم و گرانی و ... معیشت و رفاه است ؟! آن همه پول نفت چه شد ؟! حالا به گرانی بین المللی توسل می جویید ! !!!! فرهنگیان که اصلا به حساب نمی آیند ! تازه بن ها ی فرهنگیان را هم قطع کردید و نظام هماهنگ حقوق را اجرا نکردید !!!...
نا شناس 25 آبان 1387
اقای کریمی نماینده بابل و بندپی شرقیو غربی و امیرکلا در مجلس هستند نه فقط نماینده بابل.
اگر به پسوند فامیلی ایشان توجه کنید(فیروزجایی) ایشان از بخش فیروزجاه بندپی شرقی هستند.
اقای کریمی سهم بندپی از دو سفر رئیس جمهور به مازندران چه مقدار بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.